Hastaların hastanelere sağlık hizmeti talebi iletişim sürecini başlatır. Çoğu zaman ani, plansız ve hazırlıksız olarak kurulan bu iletişim sürecinin iletişim kazalarına mahal verilmeden yönetilmesi önemlidir. Hasta ile kurulan iletişimin yanında sağlık hizmeti kalitesine doğrudan yansıyan sağlık çalışanı ekip iletişiminin etkin bir şekilde yürütülmesi önem arz etmektedir.
Kurumsal hizmet kalitesini arttırarak hasta, hasta yakınları ve ekip içi etkin iletişim sürecinin sağlanabilmesi için İletişim, Sağlık Kurumlarında İletişim ve Empati konulu eğitim Hastanemiz Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı’nda görevli Psikolog Sabit GÖKMENOĞLU’nun sunumuyla gerçekleştirildi. Eğitimlere öncelikli olarak hasta karşılama hizmetinde görevli tıbbi sekreterlerle başlanarak tüm hastane çalışanlarına gerçekleştirilecek şekilde planlanmıştır.21 Ağustos 2024 tarihinde başlanan eğitimler farklı meslek grupları ile Eylül ayı boyunca devam edilecektir.